واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور:

مگر بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم!


۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۹ | کد خبر: ۹۴۶۲ چاپ

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری‌اش در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خیر، مگر من بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم.

مگر بیکارم گزینه کاندیداتوری باشم!

کلانشهر: «محمود واعظی»، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: اساس موضوعاتی که مربوط به سران قوا می شود، در چهار شورای عالی مورد بررسی و بحث قرار می گیرد و گاهی مضاعف بر آن جلساتی میان سه قوه، برگزار می شود.

او افزود: نمی دانم چرا اینطور شده که یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشد آن هم بر اساس پروتکلی که ابلاغ شد؛ به نظرم اتفاق عجیبی در حال رخ دادن است. تعدادی از نمایندگان الفاظ نامناسبی به کار می گیرند و تند هستند و در این دوره این موضوع، بیشتر شده است‌. هنوز خیلی به زمان انتخابات مانده و برخی به اسم رسیدگی به مشکلات، سفرهایی می روند و حرف هایی به مردم می زنند تا انتظارات را بالا می برند. خود اینها در گذشته مسئولیت داشتند و حامی دولتی بودند که هیچ کدام از این کارها را انجام نداد. 

رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد:  در حالی‌که لوایح زیادی در مجلس باقی مانده نمایندگان به دنبال طرح های جدید دیگر هستند.

او درباره احتمال ائتلاف حزب اعتدال و توسعه با اصلاح‌طلبان در انتخابات هم گفت: خیلی زمان تا موقع انتخابات مانده است.  من هفته گذشته خیلی روشن گفتم که بین اصلاح‌طلبان اختلاف نظر وجود دارد و دیدگاهایشان نسبت به دولت هم یکی نیست، برخی خیلی حامی دولت هستند ولی یک عده‌ای از این‌ها هم از ابتدا به دولت انتقاد می‌کردند و من هفته گذشته جواب این‌ها را دادم.اخیرا آقای بهزاد نبوی مصاحبه بسیار خوبی کرد و آقای خاتمی هم همیشه حامی دولت بوده است. اصلا بزرگان اصلاحات ارتباط بسیار خوبی با آقای روحانی دارند.


برنا