صعود تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت به دور نهایی لیگ یک جوانان کشور

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان، گفت: جوانان تیم فوتبال سپیدرود رشت توانستند با تساوى مقابل تیم پارسیان ورامین به دور نهایی زیرگروه لیگ یک جوانان کشور صعود کنند.

به گزارش پایگاه خبری کلانشهر و به نقل از ایسنا، سعید علیپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: جوانان تیم فوتبال سپیدرود رشت توانستند با تساوى مقابل تیم پارسیان ورامین به دور نهایی زیرگروه لیگ یک جوانان کشور صعود کنند.

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان افزود: آینده سازان سپیدرود با هدایت رضا نیک نظر سرمربی موفق شدند با کسب 2 پیروزى، یک تساوى و یک شکست آمار فوق العاده بیشترین گل زده و کمترین گل خورده را از خود برجاى بگذارند.

وی با بیان اینکه در پایان این دوره 6 بازیکن دیگر از جوانان تیم سپیدرود به اردوى انتخابى تیم ملى دعوت شدند، گفت: مهدى مهدوى، مهدى قویدل، امیرحسین زبده، راستین هاشم‌پور، عباس مردانى و سیدحسین حق شناس بازیکنان دعوت شده جوانان سپیدرود به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان هستند.

علیپور با بیان اینکه پیش از این پرهام جوادى از این تیم به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده بود، تصریح کرد: تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت به سرمربیگری رضا نیک نظر بازیکن سابق تیم‌های سپیدرود، پرسپولیس و ملوان و ... مربیانی چون احمد امدادی، میثم وطن خواه، امیرشاهرخ مهدی‌زاده، على ربى و مهدی مشکین زرع و سرپرستی مجتبی یوسفی توانست این موفقیت را کسب کنند.

نظر شما:

security code