ایرج نوذری به عنوان مشاور فرهنگی شورای شهر رشت منصوب شد

کلانشهر _ گروه سیاسی: ربیس شورای شهر رشت گفت: دیروز یک بازدید سه ساعته با سرپرست شهرداری رشت داشتیم وانصافا باید اعتراف کرد که کارهای بزرگی انجام شده است. وی افزود: کلید پروژه های بزرگ در رشت زده شده است.
رمضانپور ادامه داد: اینکه دیگران چه اتهامی به عضو شورای شهر می‌زنند اصلا مهم نیست و ما بر ارادت خانواده و خود شخص این عضو به اهل بیت(ع) آگاهیم.
در ادامه فرهام زاهد نایب رییس شورای شهر رشت گفت: نصب المان های شهری در رشت مورد بررسی قرار نمی‌گیرد و اطلاعات کافی از از فکرهای پشت این المان در اختیار اعضای شورا قرار نمی‌گیرد.
وی با اشاره به المانی که اخیرا در رشت نصب شده است، افزود: حاضرم جانم را در راه امام حسین(ع)بدهم و کسی نمی تواند مرا متهم کند که ارادتم به حضرت کم باشد. فقط حرفم این است که المان امام حسین(ع) می توانست در میدان امام حسین(ع) نصب شود و خانه کبوتر از بالای المان حذف شود تا به علت درج نام مبارک امام حسین(ع) و آیه های قرآنی همواره پاکیزه بماند.
نایب رییس شورای رشت تصریح کرد: عزت و ذلت دست خداست و امیدوارم هر روز بر ایمان ما بیافزاید.
در ادامه این جلسه بهراد ذاکری عضو دیگر شورای شهر رشت گفت: تخت‌های کرونایی های بیمارستان به شدت اشتغال است.
وی افزود: مسافرت های بدون کنترل و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله دلایل افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا است.
ذاکری ادامه داد: سفرهای غیرضروری با مردم رشت بازی می کند.
این عضو شورا ادامه داد: ما بارها مکاتبه کردیم و تماس تلفنی گرفتیم تا از ورود بی رویه مسافران به این شهر جلوگیری شود اما راه به جایی نرفته است.
وی تصریح کرد: بر دورکاری در شهرداری رشت تاکید دارم متاسفانه افراد زیادی بدون ماسک در شهر تردد می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سهل انگاری در زدن ماسک حتی در ساختمان شهرداری رشت نیز رواج دارد و حتی برخی پرسنل هم به ماسک زدن بی توجه هستند.
وی از حاضرین در جلسه خواست ماسک بزنند و حتما ماسک را درست استفاده کنند.
وی در ادامه به فروش ملکی باارزش از آن شهرداری رشت در محله گلسار رشت اشاره کرد و گفت: هنوز برایم معلوم نیست که چرا این ملک ارزان فروخته شد.
وی تاکید کرد: انتظار دارم جلوی حراج املاک شهرداری گرفته شود.
ذاکری در ادامه گفت: ضروری است یک سری خدمات شهری برای زنان بدسرپرست و معلولین و سالمندان اختصاص داده شود و ظیفه ما این است که به آنها رسیدگی کنیم.
در ادامه جلسه شورا مقرر شد به کم سن ترین رزمنده گیلان در 8 سال دفاع مقدس که برای تعمیر خانه 50 متری اش درخواست کمک کرده است، 20 میلیون تومان کمک مالی شود.
در ادامه ایرج نوذری از بازیگران کشور که مهمان امروز شورا بود، گفت: هر آنچه که از دستم براید برای رشت انجام می دهم.
وی افزود: من به همه مردم کشورم به خصوص مردم شمال ایران علاقه ویژه ای دارم و خدمت به ایشان را از افتخارات خود می دانم.
نوذری تصریح کرد: از اینکه به عنوان مشاورفرهنگی شورای اسلامی کلانشهر رشت انتخاب شدم به خودم می بالم.

نظر شما:

security code