هوای گیلان گرم تر می شود


۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۴ | کد خبر: ۹۷۶۹ چاپ
هوای گیلان گرم تر می شود

کلانشهر: شبنم هادی نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استقرار جوی غالبا پایدار و شکل گیری جریانات جنوبی را تا اواسط هفته در منطقه شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: همچنین طی این مدت در بعضی نقاط به ویژه نواحی جلگه‌ای پدیده مه مورد انتظار است.

وی پیش بینی کرد   از روز دوشنبه با نفوذ سامانه پرفشار و شمالی شدن جریانات شاهد کاهش نسبی دما و در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد در استان داشته باشیم.

وی  آسمان استان را بر اساس نقشه های هواشناسی برای روز شنبه صاف تا قسمتی ابری،  بعضی نقاط افزایش نسبی دما،  افزایش ابر و وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه ها و برای روز یکشنبه صاف تا قسمتی ابری،  وزش باد جنوبی به تدریج افزایش ابر  و اواخر وقت در بعضی نقاط رگبار باران پیش بینی کرد.

هادی نژاد به بیشینه و کمینه دمای استان نیز اشاره و بیان کرد: منجیل با ۲۵ درجه سانتی گراد بیشترین و دیلمان با ۶ درجه سانتی گراد کمترین دمای استان را طی شبانه روز گذشته به خود اختصاص داده اند.

 معاون توسعه و سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان  اظهار داشت:  دمای رشت نیز بین ۱۱ تا ۲۰ درجه سانتی گراد  طی ۲۴ ساعت گذشته در نوسان بوده است.

نظر شما:

security code