یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی پس از ابتلا به کرونا در مجلس قرنطینه است.

کلانشهر: در پی انتشار خبری از سوی دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس مبنی بر در قرنطینه بودن رئیس مجلس در خانه ملت، حجتالاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: آقای قالیباف در محل دفتر کارشان در مجلس قرنطینه هستند و اموراتی را که میتوانند به تنهایی انجام دهند در محل کارشان پیگیری میکنند.
وی افزود: آقای قالیباف تا امروز به منزل تشریف نبردند.
محمدباقر قالیباف بامداد روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توئیتر از ابتلای خود به کرونا خبر داد.
به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی بعد از ظهر امروز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت که محمدباقر قالیباف نه در خانه بلکه در خانه ملت قرنطینه است.
ایسنا
نظر شما:
بررسی آخرین تحولات کشور در نشست سران قوا به میزبانی رئیس جمهور
تختروانچی: مذاکرات به ریاست قالیباف و ونس انجام میشود
قالیباف برای هفتمین بار رئیس مجلس شد
باید سنگر را از بچه های پای لانچر تحویل گرفته و برای مردم رفاه بیاوریم/ایران، بهشت سرمایه گذاری است