نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از آمران به معروف گفت: با حمایت از آمران به معروف، ولنگاری‌های اجتماعی کاهش می‌یابد.

دغدغه جدی مجلس برای حمایت از آمران به معروف / این که هر کس بر اساس سلیقه در اجتماع رفتار کند پذیرفتنی نیست

کلانشهر: محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به اینکه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از سال‌های قبل در مجلس شورای اسلامی همواره مطرح شده است اظهار داشت: طبق منویات رهبر معظم انقلاب، انجام این فریضه الهی مانند نماز خواندن بر فرد واجب است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را جزو دغدغه و برنامه‌های جدی مجلس عنوان کرد و بیان داشت: در این زمینه نیازمند توجه جدی دولت هستیم و قطعاً با حمایت از آمران به معروف، میزان ولنگاری‌های اجتماعی و بی‌سر و سامانی‌ها نیز کاهش می‌یابد.

احمدی سنگری ابراز داشت: اینکه هرکس براساس خواسته‌ها و سلیقه‌های خود در اجتماع رفتار کند پذیرفتنی نیست لذا لازم است که وزارت کشور قانون صریح حوزه آمران به معروف و ناهیان از منکر را با قوت اجرا و ادامه دهد تا کسی به خود اجازه هنجارشکنی و سگ‌گردانی ندهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تلخ بوستان کشاورز رشت اعلام کرد: در بوستان کشاورز نیز یک بانوی آمر به معروف توسط خانمی که درحال سگ‌گردانی بود مورد ضرب و شتم قرار گرفت و نباید در پارک‌هایمان شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سگ‌گردانی جرم است و حتی قوانین زیادی نیز در این حوزه اتخاذ شده است عنوان کرد: وزارت کشور هرچه سریع‌تر فکری برای این موضوع کند در غیر این صورت ما از ظرفیت بسیج و سپاه برای جلوگیری از ولنگاری‌ها و سگ‌گردانی استفاده کنیم.

احمدی سنگری خاطرنشان کرد: پارک‌های سطح شهر باید متولی داشته باشند؛ این پارک‌ها محل تفریح و استراحت مردم هستند و اینکه هر کسی با هر سلیقه‌ای بخواهد برای مردم ایجاد مزاحمت کند پذیرفتنی نیست و همه باید به قانون تمکین کنند.

 

نظرات شما:

مهدی جعفرزاده 10 آبان 1399 ساعت 10:08

باسلام واحترام این نماینده محترم برای من که ساکن رشت هستم پس ازچهارماه که ازمجلس میگذره اطلاعی ازایشان نداشتم چطور شده همه مشگلات معیشت وزندگی مردم رشت رو مرتفع نموده اند تنها الان موضوع سگ گردانی باقی مانده وبرخورد باحیوانات!!؟؟
واقعا جای تأسف داره

نظر دهید - پسندیدم 0

محمد 10 آبان 1399 ساعت 10:08

بجای این حرفای الکی یه فکری برای اشتغال و ازدواج و مسکن ما بکنین چهل سالمون شده هیچیمون معلوم نیست

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code