بازار سهام امروز شنبه ۱۰ آبانماه را بعد از روزهای متوالی ریزشی با روندی صعودی آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۱ هزار و ۸۲۶ واحد کانال ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت و هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد قرار دارد.

بورس سبزپوش شد / شاخص کل کانال ۱.۳ میلیون واحد را پس گرفت

کلانشهر: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۸۲۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۸۵۴ واحد افزایش به رقم ۳۷۸ هزار و ۸۲۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۲۶ هزار و ۲۳۵ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، ایران خودرو، بانک ملت، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۱۵۲ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۲۷۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۹۵ هزار و ۶۷۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۲ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، شرکت آهن و فولاد ارفع و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.


همشهری