بورس تهران امروز یکشنبه ۱۱ آبانماه را با افت آغاز کرد و به پایان رساند و شاخص کل با کاهش ۲۶ هزار و ۱۶ واحد ارتفاع کم کرد و به کانال ۱.۲ میلیون واحد بازگشت و در پایان معاملات بر سکوی یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد ایستاد.

بازار سهام یکشنبه را منفی به پایان رساند / افت ۲۶ هزار واحدی شاخص کل

کلانشهر: در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۶ هزار و ۱۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۷۷ واحد کاهش به رقم ۳۷۴ هزار و ۹۴۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۵۸۷ هزار و ۲۱۶ معامله به ارزش ۴۹ میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۲۸۲ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۹۸۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۳۰۶ هزار و ۳ معامله انجام داده‌اند که ۲۲ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون،  پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، فرابورس ایران و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.


همشهری