در روزهای گذشته پس از انتشار خبر سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز راهور، موجی از انتقاد به سمت عنابستانی، نماینده سبزوار سرازیر شد.
کلانشهر: عنابستانی ابتدا پیاده شدن از خودرو را هم تکذیب کرد اما پس از کش و قوس های فراوان و ساعاتی بعد از انتشار فیلم دوربین مداربسته پلیس که حاکی از در گیری فیزیکی بین عنابستانی و سرباز بود، نماینده سبزوار با انتشار ویدیویی ضمن عذرخواهی از مردم گفت:
- توهین شنیدم و عصبانی شدم
- از سربازی هم که از قانون پاسداری کرد تشکر می کنم