واکنش جمعی از شخصیت های سیاسی و فعالان فضای مجازی به حواشی یک انتصاب در گیلان؛

سرمایه سوزی تدبیرگران در سرمای استخوان سوز یک زمستان سیاسی


۱۳۹۹/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۶ | کد خبر: ۱۲۲۴۴ چاپ
سرمایه سوزی تدبیرگران در سرمای استخوان سوز یک زمستان سیاسی

کلانشهر: چندیست که شهرستان شفت در نزدیکی رشت، مرکز استان گیلان، روزهای پرتلاطمی را سپری می‌کند. شهرستانی که در طول شانزده ماه اخیر، چهار فرماندار مختلف را به خود دید، اما از آرامش و ثبات مدیریتی و برنامه‌ریزی بلندمدت در جهت توسعه پایدار بهره چندانی نبرد.

آخرین مورد از این چهارگانه، در کمتر از یک هفته گذشته رخ داد؛ آنجا که وزیر اصولگرای کشور دولت اعتدالگرای تدبیر و امید، ترجیح داد تا به جای انتصاب سرپرست جوان و اصلاح‌طلب فرمانداری شفت، فرماندار در مدارتری را راهی این شهرستان عالم‌پرور کند.

خبر عدم انتصاب سرپرست جوان و اصلاح‌طلب فرمانداری شفت که در این زمستان سرد و استخوان‌سوز سیاسی، چهار ماه پر تکاپو و بانشاط را در این شهرستان رقم زده بود، آنچنان بر مردم، فعالان فضای مجازی و شخصیت‌های سیاسی گران آمد که در کمتر از چند ساعت، فضای مجازی استان مملو از نظرات انتقادی و متن‌ها و عکس‌های یادگاری فعالان با محمد (سارنگ) حسن‌پور شد.

حسن‌پور که بخشداری خشکبیجار، معاونت اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری گیلان و سرپرستی فرمانداری شفت را در کارنامه کاری خود دارد، این روزها و پس از معارفه مدیر پیشین خود در اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری به سمت فرمانداری شهرستان شفت، مجددا به استانداری گیلان بازگشته است.

در ادامه بخش‌هایی از واکنش فعالان سیاسی و اجتماعی، دبیران احزاب و فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی را به موضوع عدم انتصاب سرپرست جوان فرمانداری شفت به سمت فرمانداری این شهرستان از نظر می‌گذرانید.

نظر شما:

security code