مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با اشاره به بارش شدید برف در سه محور و بارش خفیف برف در هفت محور گیلان، گفت: کلیه راه ها باز بوده و تردد جریان دارد.

ده محور مواصلاتی در گیلان سفیدپوش شد / اداره راهداری گیلان: همه راه ها باز است

کلانشهر: فریبرز مرادی با اشاره به بارش شدید برف در محورهای سیاهکل - دیلمان، بلوردکان - خصیب دشت و توتکابن - حشمت آباد - قوشه لانه، اظهار کرد: بارش برف در محورهای اسالم - خلخال، پونل - خلخال، رودسر - لات محله، شوک - ملکوت، ماسال - گیلوان، فومن - ماسوله و گردنه حیران نیز خفیف است.

وی ارتفاع برف در محور اسالم خلخال و پونل خلخال را بین ۱۵ تا ۲۵ سانت دانست و افزود: محورهای سیاهکل - دیلمان، توتکابن - حشمت آباد، بلوردکان - خصیب دشت، فومن - ماسوله، ماسال - گیلوان و گردنه حیران نیز سفیدپوش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر کلیه محورها باز بوده و تردد جریان دارد، اضافه کرد: ۵۴۵ راهدار در کلیه محورهای استان گیلان مستقر هستند و عملیات برفروبی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه طی امروز ۵۰ کیلومتر برفروبی به حجم ۱۵۳ هزار و ۲۰۰ متر مکعب انجام شده است، عنوان کرد: ۳۰ راهداری با استفاده از ۲۰ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین اقدام به برفروبی محورها و نمکپاشی ۶۴ تنی کرده اند.

مرادی، از مردم خواست از انجام سفرهای غیر ضروری به ویژه در محورهای کوهستانی خودداری کنند و یادآور شد: به همراه داشتن تجهیزات زمستانه در خودروها الزامی است. قبل از سفر نیز حتما با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه ها تماس داشته باشید.

نظر شما:

security code