جانشین فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری قاچاقچی خانم حامل ۲۶ کیلو هروئین و شیشه در شفت!


۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۷:۵۸ | کد خبر: ۱۲۳۰۶ چاپ

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۲۶ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک خانم قاچاقچی در شهرستان شفت خبر داد.

دستگیری قاچاقچی خانم حامل ۲۶ کیلو هروئین و شیشه در شفت!
کلانشهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف ۲۶ کیلوگرم هروئین و شیشه از یک خانم قاچاقچی در شهرستان شفت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود اظهار داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

وی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محور مواصلاتی جنوبی به سمت استان گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در شهرستان شفت متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۵ کیلوگرم ماده روانگردان از نوع شیشه که از کشورهای شرقی بارگیری شده بود و ۲۱ کیلو گرم ماده مخدر از نوع هروئین در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: متهم که خانمی ۳۷ساله است دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و بیان داشت: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.