معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازداشت جاعلان مجوزهای تردد بین شهری خبر داد.

دستگیری جاعلان مجوز تردد بین  شهری/ فروش مجوز قلابی با ۳ میلیون تومان
کلانشهر:سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: مدتی قبل و به دنبال اطلاع ماموران از جعل مجوزهای تردد بین‌شهری رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفته و ماموران در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش واصله صحت داشته و دو نفر در محدوده میدان فاطمی اقدام به جعل مجوز تردد بین شهری کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه مجوزهای لازم برای دستگیری این افراد از مقام قضایی دریافت شد، گفت:‌ ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با حضور در محل فعالیت این افراد، دو فرد جاعل را دستگیر و در بازرسی از محل مقادیری لوازم جعل مدرک را نیز کشف و ضبط کردند. 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ  با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتطامی و انجام بازجویی از آنان گفت: این افراد در اعترافات خود اقرار کردند که تاکنون چندین فقره مجوز تردد بین شهری را جعل کرده و در ازای آن بین یک تا سه میلیون تومان دریافت کرده‌اند. 

مرادی با بیان اینکه مجوزهای صادره توسط مبادی ذی صلاح، دارای شماره سریال مشخص هستند، گفت: امکان جعل مجوزهای تردد وجود ندارد و اگر شهروندان با چنین مواردی مواجه شدند ضمن حفظ هوشیاری خود، مراتب را حتما به پلیس نیز اطلاع دهند.

به گفته وی، پرونده‌ای برای این افراد تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم  و کشف دیگر جرائم احتمالی به دادسرا ارجاع شده‌اند.

نظر شما:

security code