رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان گفت: ۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین در بازرسی از یک دستگاه خودرو ام وی ام در رشت کشف شد.

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در خودروی سواری در رشت

کلانشهر: سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با نیروی انتظامی است، اظهار کرد: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت خودرو ام وی ام حامل موادمخدر را شناسایی کردند و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده این خودرو را در منطقه سراوان شهرستان رشت متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۱۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو مورد نظر جاساز شده بود، اشاره و بیان کرد: در این راستا دو متهم ۳۵، ۳۶ ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را افزایش امنیت و آرامش شهروندان در ایام تعطیلات نوروز برشمرد و تصریح کرد: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم، بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها گام برمی‌دارد.