
کلانشهر: محمدحسن علمداری با اشاره به پرداخت وام مسکن بافت فرسوده به ۲۰ هزار واحد، اظهار کرد: مبلغ قرارداد امضا شده با مالکان بافتهای فرسوده تاکنون ۱۳۷۰ میلیارد تومان است. وی یادآور شد: سال ۹۹ برای احیای بافتهای فرسوده با استفاده از روشهای نوین ساخت و ساز ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت میشد که امسال این وام به ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.
وی افزود: بانک مسکن در تهران و کلانشهرها ۵۰ میلیون و در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان وام بافت فرسوده با سود ۹ درصد پرداخت میکند.
عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: مابقی تسهیلات موردنیاز برای بافت فرسوده با سود ۱۸ درصد به متقاضیان پرداخت میشود.
۷۰ درصد درآمد خانوار صرف اجاره خانه می شود
اعلام زمان ثبت نام مسکن استیجاری +جزییات
جزئیات آغاز ثبت نام مسکن استیجاری، از فردا در گیلان، البرز و خراسان جنوبی
پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی قرضالحسنه به متقاضیان نهضت ملی مسکن
خبر خوب برای مستاجران؛ وام ودیعه ۵۰ درصد افزایش یافت