موافقت مدیرعامل چوکا با استعفای علی لطیفی


۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۱۳:۰۹ | کد خبر: ۱۳۰۲۳ چاپ

مدیرعامل باشگاه چوکا استعفای علی لطیفی را قبول کرد.

موافقت مدیرعامل چوکا با استعفای علی لطیفی

کلانشهر: پس از استعفای علی لطیفی سرمربی تیم چوکای تالش در پایان مسابقه این تیم در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور که با شکست 3 بر یک چوکا برابر استقلال خوزستان همراه بود ، مدیران باشگاه چوکای تالش جلسه‌ ای فوری برای رسیدگی به شرایط کادر فنی و تصمیم گیری در این خصوص را تشکیل دادند و در نهایت با درخواست این مربی برای پایان همکاری و استعفا موافقت شد.

صحبت در مورد گزینه‌ های هدایت چوکا در ادامه فصل، از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه مدیران باشگاه بود و قرار بر این شد تا انتخاب سرمربی بعدی و حضور او در تمرینات، سلمان تاج ‌دار که یکی از دستیاران علی لطیفی بود، هدایت تیم را برعهده بگیرد.

مدیران باشگاه چوکا فعالیت زیادی در پنجره نقل و انتقالاتی لیگ یک داشتند و با جذب چند بازیکن جوان و با تجربه، سبزپوشان تالشی را برای ادامه حضور در رقابت ‌های لیگ یک تقویت کردند ولی شکست یک بر صفر در شهرآورد گیلان مقابل ملوان و سپس ناکامی برابر استقلال خوزستان در هفته بیستم سبب شد تا علی لطیفی خودش در پایان این مسابقه با بازیکنان تیم خداحافظی کند و در گفتگو با رسانه‌ ها به صورت رسمی انصراف خود را از ادامه حضور در باشگاه چوکای تالش اعلام کرد.

تیم فوتبال چوکا در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر 30 فروردین در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل ریحان البرز خواهد رفت.