دستگیری ۴۳ قمارباز در آستارا


۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۸:۱۰ | کد خبر: ۱۳۳۵۹ چاپ

فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری ۴۳ قمارباز در این شهرستان خبر داد.

دستگیری ۴۳ قمارباز در آستارا
کلانشهر: سرهنگ محمد نمازی در جمع خبرنگاران قمار را از عوامل فروپاشی بنیان بسیاری از خانواده‌ها دانست و اظهار کرد: بررسی پرونده‌های مرتبط با قمار نشان می‌دهد بسیاری از اینگونه جرائم در ابتدا با یک بازی و حتی کنجکاوی از سوی جوانان آغاز می‌شود که این مسئله دقت و نظارت بیشتر خانواده‌ها را می‌طلبد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر برپایی بساط قمار توسط افرادی در بخش ویرمونی و لوندویل این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت و سقم موضوع محرز شد، افزود: شب گذشته ماموران انتظامی با هماهنگی قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به بازرسی از یک مجموعه ورزشی و چهار واحد صنفی قلیانسرا، ادامه داد: در این عملیات ۴۳ قمارباز دستگیر، ۶۰ دست آلات و ادوات قمار، ۷۰ میلیون ریال وجه نقد، یک دستگاه کارتخوان کشف و محل مورد نظر نیز پلمب شد.

سرهنگ نمازی در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و معرفی آنها به مرجع قضایی خبر داد و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.