عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عاملان قمه کشی قهوه خانه ای در آستانه اشرفیه؛ یکی از آنها قاتل بود
کلانشهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: یکی از این افراد سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

 سرهنگ حسین حسن‌پور اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم عمومی، قمه‌کشی و ایجاد درگیری و ضرب و جرح در قهوه‌خانه‌ای در یکی از روستاهای شهرستان آستانه‌اشرفیه، بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

اسلحه کشی 3 نفر از اراذل و اوباش آستانه اشرفیه
جانشین فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل مورد نظر و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سه نفر با سلاح سرد فردی را مجروح کرده‌اند، بیان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی، متهمان این پرونده را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان مورد نظر با هماهنگی قضائی خبر داد و اضافه کرد: یکی از این افراد از اراذل و اوباش و سابقه چند فقره شرارت و درگیری و ایراد ضرب و جرح عمدی، قتل و درگیری‌های متعدد با سلاح سرد و عربده کشی را در پرونده خود دارد.

اختلافات شخصی عامل درگیری در آستانه اشرفیه
سرهنگ حسن‌پور علت این درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و افزود: متهمان ۲۹ و ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان با اعلام اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.