نماینده رودبار در مجلس با اشاره به رانش زمین در منطقه خرشک این شهرستان، از پیگیری جدی مجلس در خصوص مسئله رانش در این روستا خبر داد.

۲۶ خانوار بی خانمان شدند/ پیگیر مشکلات مردم خرشک رودبار در مجلس هستیم

کلانشهر: مهرداد گودرزوند چگینی با اشاره به وضعیت اسفناک اهالی «خرشک» پس از واقعه رانش در این روستا، اظهار کرد: در صحن علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور و سایر مسئولان اجرایی نسبت به اهمیت موضوع خرشک تذکر دادم و خوشبختانه این تذکر مورد توجه رئیس مجلس قرار گرفت.

 

وی از مسئولان خواست تا موضوع خرشک را جدی گرفته و برای رسیدگی به مشکلات اهالی خرشک دستورات لازم صادر شود.

 

نماینده رودبار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اهالی خرشک در شرایط بسیار بدی قرار دارند، گفت در این حادثه ۲۶ خانوار بی خانمان شده و در وضعیت بسیار خطرناکی قرار دارند، لازم است در این فصل که فصل کشاورزی است و این عزیزان هیچ جایی برای سکونت ندارند، مورد توجه قرار گیرند.

گودرزوند با اشاره قول همکاری و پیگیری مجلس در خصوص رانش زمین در خرشک رودبار، گفت: رئیس مجلس، کمیسیون عمران را موظف کرد این موضوع را به صورت جدی پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

وی همچنین با اشاره به گفتگو با استاندار گیلان درباره وضعیت اهالی این روستا، اضافه کرد: مجموعه استانداری و ستاد مدیریت بحران گیلان هم به صورت جدی پای کار هستند تا مسئله خرشک را رفع کنند.

نماینده رودبار با قدردانی از تلاش‌های عوامل سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، هلال احمر و دیگر نهادهای خدمات رسان در تخلیه کردن روستا و خدمات رسانی به مردم، گفت: حضور مردم، سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، هلال احمر و دیگر نهادها در خرشک و امداد رسانی به مردم نمونه‌ای دیگر از نوع دوستی مردم شهرستان رودبار و استان گیلان است.

نظر شما:

security code