مدیر عامل باشگاه شهرداری آستارا از جدایی توافقی احمد جمشیدیان از سرمربیگری این تیم خبر داد.

جدایی توافقی جمشیدیان از سرمربیگری تیم شهرداری آستارا

کلانشهر: علی کارگر گفت: پس از نشست اعضای هیات مدیره باشگاه شهرداری آستارا با احمد جمشیدیان سرمربی این تیم با او به دلیل کسب نتایج ضعیف در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به صورت توافقی قطع همکاری شد.

وی افزود: جمشیدیان از مربیان باشخصیت و فنی فوتبال کشور هستند اما متاسفانه در تیم فوتبال شهرداری نتوانستند نتایج لازم را کسب کنند و قطع همکاری با رضایت کامل او صورت گرفت.

مدیر عامل شهرداری آستارا گفت: جمشیدیان از اواخر فروردین ماه سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری آستارا را بر عهده گرفت و در این مدت تیم شهرداری 4 باخت و یک مساوی کسب کرد و این نتایج شایسته تیم قهرمان نیم فصل مسابقات نبود.

کارگر با بیان اینکه هیات مدیره تیم شهرداری آستارا به پایان رافت بازیکن پیشین پرسپولیس برای سرمربیگری تیم پیشنهاد سرمربیگری داده است افزود: با توجه به اینکه هیات مدیره، بازیکنان و هواداران از عملکرد رافت در نیم فصل مسابقات راضی بودند حضور او می تواند برای این تیم مثمر باشد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۳۲ امتیاز از ۲۶ بازی در رده سیزدهم لیگ دسته اول قرار دارد و در هفته بیست و هفتم مسابقات روز ۱۲ خرداد در ورزشگاه وحدت میزبان پارس جنوبی جم خواهد بود.