عبدالرضا داوری در توییتی نوشت: انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.
کلانشهر: عبدالرضا داوری در توییتر نوشت: در انتخابات ۱۴۰۰ هر کاندیدا ۱۴۹۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی در صدا و سیما داشت؛ اگر هزینه تولید و پخش هر دقیقه برنامه در صدا و سیما را ۷ میلیون تومان در نظر بگیریم، برای تبلیغ هر کاندیدا ۱۰.۵ میلیارد تومان از بودجه عمومی هزینه شده است. انصراف جلیلی و زاکانی ۲۱ میلیارد تومان آب خورد.
۱۰ راز اصرار زاکانی و رفقا بر ساخت مسجد در پارک قیطریه
آمار عجیب یک فعال سیاسی و عکسهایی از تعداد نمازگزاران پای خطبه کاظم صدیقی