نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه با افرادی که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و برخی از قداست های جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند، برخورد کند، زیرا خاطرات بدی از دولت های گذشته داریم.

قوه قضائیه با افرادی که در مناظرات قداست جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند، برخورد کند

کلانشهر: محمدرضا احمدی در نشست علنی امروز (سه شنبه اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: قوه قضائیه با افرادی که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری حضور داشتند و برخی از قداست های جمهوری اسلامی را زیر سوال بردند، برخورد کند، زیرا خاطرات بدی از دولت های گذشته داریم.

 

نماینده مردم رشت در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره تخصیص اعتبار به راه های عمرانی رشت و خمام گفت: برای تسریع در انجام پروژه جاده مرگبار خمام- خشکبیجار- لشت نشا اهتمام ویژه ای داشته باشید.

 

وی ادامه داد: به منظور آغاز پروژه تعریض و بهسازی تنها اثر بجامانده از جنگ جهانی دوم که بارها درخصوص آن تذکر داده ایم، یعنی جاده رشت- سنگر، اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

 

احمدی در تذکری خطاب به وزیر کشور گفت: سال ها مردم رشت و سراوان درخصوص سایت زباله سراوان پیگیری هایی داشته اند، اما تاکنون به نتیجه ای نرسیده اند. لازم است که در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

 

این نماینده مردم در مجلس ضمن تذکر به وزرای نیرو و کشور درخصوص ساماندهی رودخانه‌های گوهررود و زَررود، تصریح کرد: وزارت نیرو درباره احداث پست ۲۰-۶۳ در سنگر و خشکبیجار اقدامات لازم را انجام دهد.

 

نماینده مردم رشت در پایان خاطرنشان کرد: مغازه ها و املاک بسیار زیادی در شهرهای خمام، لشت نشا، سنگر و رشت اوقافی هستند که به پیگیری ویژه نیاز دارند.