دستگیری دندانپزشک قلابی در آستانه اشرفیه


۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۰ | کد خبر: ۱۴۴۴۳ چاپ

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.

دستگیری دندانپزشک قلابی در آستانه اشرفیه

کلانشهر: فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری فردی که با مدارک پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی به شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.

 

سرهنگ حمید محمدی‌نسب با تاکید بر اینکه امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه در پی دریافت خبر فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و این دندانپزشک قلابی را شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: ماموران پلیس بلافاصله با هماهنگی قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر اعزام و پس از دستگیری متهم، محل فعالیت وی را پلمب کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از اجاره مطب بوسیله مهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی نسبت به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان اقدام می‌کرده است.

 

سرهنگ محمدی‌نسب اذعان داشت: متهم ۳۵ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان برای درمان به مراکز معتبر مراجعه و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما:

security code