احمدی سنگری سهم گیلان را از مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی ناچیز خواند و گفت: در همین استان همجوارمان یعنی مازندران پنج بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد.

سهم ناچیز گیلان از مراکز درمانی تامین اجتماعی/ در مازندران ۵ بیمارستان تامین اجتماعی ساخته شده

کلانشهر: «محمدرضا احمدی سنگری» مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تمام استان با این معضل مواجه هستند اظهار داشت: پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیادی را برای احداث یک بیمارستان جنرال در شهرشتان رشت داشتیم و با وزیر بهداشت و درمان مذاکراتی هم انجام دادیم.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر مردم و بیماران برای دریافت انواع خدمات پزشکی بین بیمارستان‌های مختلف سرگردان هستند تصریح کرد: اگر یک بیمارستان جامع احداث شود تمام بیماران می‌توانند به آن مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را به راحتی از یک مرکز دریافت کنند.

 

احمدی سنگری از تخصیص یکسری اعتبارات و منابع مالی برای احداث یک بیمارستان جنرال خبر داد و با بیان اینکه امر مذکور به شدت توسط نمایندگان مورد پیگیری قرار می‌گیرد ابراز داشت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای رفاه حال اقشار کم‌درآمد تأسیس می‌شوند اما می‌بینیم که در استان گیلان تنها یک بیمارستان از این نوع وجود دارد.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه در همین استان همجوار یعنی مازندران پنج بیمارستان تامین اجتماعی ساخته شده است اذعان کرد: علاوه بر مرکز استان گیلان باید در مناطق غربی و شرقی استان هم بیمارستان‌های جنرال احداث شود که این امر مهم هم در دستور کار نمایندگان استان قرار دارد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس بهبود امکانات زیرساختی گیلان در حوزه بهداشت و درمان را از جمله اولویت‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم از محل اعتبارات و بودجه‌های مصوب سال 1400 برای اصلاح زیرساخت‌ها، تجهیز امکانات و ساخت بیمارستان در استان گیلان استفاده کنیم.

نظر شما:

security code