فرماندار رضوانشهر گفت: ۹۰ درصد از تخت های بیمارستان شهدای این شهرستان به بیماران کرونایی این مناطق اختصاص دارد.

۹۰ درصد از تخت های بیمارستانی رضوانشهر در اختیار بیماران کرونایی

کلانشهر: محمود قاسمی روز شنبه نهم مرداد در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونای این شهرستان با بیان این که در یک شرایط فوق العاده و بحرانی قرار گرفته‌ایم و طبق رنگ‌بندی‌های موجود در حالت قرمز هستیم خاطرنشان کرد: تمامی امکانات موجود برای مقابله با این بیماری باید بکار گرفته شود.

 

وی بیان کرد: هم اکنون حدود ۹۰ درصد از تخت‌های بیمارستان شهدای رضوانشهر، به بیماران کرونایی این شهرستان اختصاص دارد و این درحالی است که بیش از ۳۶۰ نفر نیز در قرنطینه ۱۴ روزه خانگی به سر می‌برند.

 

فرماندار رضوانشهر با اشاره به کمبود فضای بیمارستانی در این شهرستان گفت: باتوجه به محدودیت فضای درمانی و بیمارستانی در سطح رضوانشهر وعدم امکان بستری تمامی افراد دارای علائم بیماری کرونا، درمانگاه‌ها و تمامی ظرفیت‌های موجود شبکه بهداشت و درمان در سطح این مناطق باید همکاری لازم را با مردم داشته باشند.

 

وی بیان کرد: تمامی مدیران، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی و هیأت امناء مساجد همکاری لازم را با سپاه ناحیه و شبکه بهداشت و درمان مبنی بر واکسیناسیون طرح ضربتی ستاد ملی کرونا بعمل آورند.

 

قاسمی با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال مناطق شهری و ساکنان مناطق روستایی رضوانشهر و پره سر گفت: با همکاری سپاه و شبکه بهداشت و درمان، تمامی افراد بالای ۵۰ سال در حوزه شهری رضوانشهر و پره سر و تمامی افراد بالای ۱۸ سال در حوزه عشایری، مناطق کوهستانی و صعب العبور این شهرستان، واکسن کرونا دریافت می‌کنند.

 

وی افزود: مکان‌های تزریق واکسیناسیون در رضوانشهر سالن ورزشی تختی و در سطح شهر پره سر، سالن ورزشی صالحین بسیج و همچنین در حوزه روستایی نیز مراکز خانه بهداشت پونل، خوشابر و چنگریان می‌باشند.

 

فرماندار رضوانشهر در خاتمه گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ها، فضاهای مجازی، مساجد، امکانات مخابراتی و غیره، در خصوص اطلاع‌رسانی همه جانبه جهت اجرای موفقیت‌آمیز طرح واکسیناسیون همکاری لازم را داشته باشند.