سرهنگ حسین حسن‌پور، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری فاقد مجوز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۱۲ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز جلوگیری شد.

ممانعت پلیس از تردد ۱۲ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز در گیلان

کلانشهر: جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروه‌های گردشگری فاقد مجوز در سطح استان خبر داد و گفت: در این راستا از تردد ۱۲ گروه گردشگری و ورزشی فاقد مجوز جلوگیری شد.

 

سرهنگ حسین حسن‌پور اظهار داشت: در راستای ساماندهی گروه‌های گردشگری فاقد مجوز در سطح استان و با توجه به نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط عده‌ای از جوانان که در ساعات پایانی شب با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهرستان رشت اقدام می‌کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آخرین روز هفته گذشته اجرا شد.

 

وی برخورد با تورهای گردشگری و ورزشی فاقد مجوز را از فعالیت‌های نیروی انتظامی برای ساماندهی آن‌ها اعلام کرد و گفت: در این طرح با بکارگیری ۱۷ تیم پلیس از تردد ۱۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب ۸ دستگاه مینی‌بوس و ۲ دستگاه وانت نیسان به ظرفیت ۱۸۵ نفر و ۲ گروه دوچرخه‌سواری غیرمجاز شامل ۱۵ نفر در سطح استان جلوگیری شد.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در ادامه افزود: در راستای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، برای مالکان ۷ دستگاه خودرو نیز پیامک ارشادی ارسال شد.

 

این مقام انتظامی در پایان تامین امنیت و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و بیان داشت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.