تعدادی از کارکنان ستادهای انتخاباتی، تعدادی از کارکنان صداوسیما، تعداد قابل توجهی از استادان دانشگاه‌ها و خانواده آنها، تعدادی قابل توجهی از خبرنگاران، طلاب، فعالان صنعت خودروسازی و صنایع غذایی و حالا هم اعلام شده اهالی بازار سرمایه. این گروه‌بندی برای دریافت واکسن کرونا درحالیست که چند هفته‌ای از آخرین سن اعلامی برای واکسیناسیون عمومی می‌گذرد.

اتفاقی عجیب؛ توقف واکسیناسیون عمومی به نفع گروه های خاص

کلانشهر: پس از اعلام اینکه متولدین سال‌های ۱۳۴۷ به قبل می‌توانند واکسن تزریق کنند دیگر چند هفته‌ای است که خبر جدیدی منتشر نشده است. از سوی دیگر گزارش‌های مردمی حاکی از این است که در برخی از مراکز واکسن‌های خارجی برای تزریق دز دوم به گروه‌های سنی مشمول به اندازه کافی وجود ندارد. با این حال در این شرایط اعلام شده اهالی بازار سرمایه واکسینه می‌شوند!

 

طبق اعلام سازمان بورس، واکسیناسیون اهالی بازار سرمایه از هفته آینده آغاز می‌شود.

 

اعطای رانت واکسیناسیون به گروه‌های مختلف مثل اهالی بازار سرمایه درحالیست که هنوز تعداد کسانی که به صورت کامل در کشور واکسینه شده‌اند به پنج میلیون نفر هم نمی‌رسد. منظور از واکسینه کامل تزریق هر دو دز واکسن کروناست.

 

با وجود دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سامانه واکسیناسیون برای متولدین ١٣۴٧ تا ١٣۵٠ هنوز بازگشایی نشده است. اما رئیس دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در کنار واردات، خط‌های تولید واکسن داخل کشور را افزایش می‌دهیم، گفته است: واردات واکسن با جدیت در حال انجام است و تا نیمه اول شهریور ۳۰ میلیون دز واکسن وارد می‌شود.

منبع: رویداد ۲۴
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code