معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۳۶ هزار دوز واکسن کرونا امروز وارد گیلان شد و از شنبه تزریق هر دو دوز واکسن در رشت انجام می‌شود.

ورود ۳۶ هزار دوز واکسن به گیلان/تزریق هر دو دوز واکسن در رشت از روز شنبه

کلانشهر: آبتین حیدرزاده امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وضعیت کرونایی گیلان همچنان قرمز است اظهار داشت: متأسفانه بیش از 350 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته در گیلان بستری شدند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان خاطرنشان کرد: بیش از هزار و 950 بیمار در بیمارستان‌های استان گیلان بستری و تقریباً همین تعداد نیز به شکل سرپایی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

 

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های پرخطر در کرونا بانوان باردار هستند و از چند روز اخیر واکسیناسیون این گروه در سراسر کشور آغاز شده گفت: در استان گیلان نیز در هر شهرستان یک مرکز مجزا برای واکسیناسیون مادران باردار در نظر گرفته شده است.

 

حیدرزاده با بیان اینکه بانوان باردار با تماس با شماره 4030 می‌توانند از مکان واکسیناسیون در شهر خود آگاه شوند افزود: امروز 36 هزار دوز واکسن کرونا وارد گیلان شد و در رشت بیش از 20 مرکز برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا فعال هستند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان با اشاره به اینکه روزانه حدود 15 هزار نفر در گیلان واکسینه می‌شود تصریح کرد: در دو الی سه روز آینده صف‌های تزریق واکسن در رشت خالی و از شنبه تزریق هر دو دوز واکسن کرونا در رشت آغاز می‌شود.

نظر شما:

security code