سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری با سلاح سرد در منطقه معلولین شهرستان رشت خبر داد.

دستگیری عاملان درگیری در منطقه «معلولین رشت»
کلانشهر: انشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عاملان شرارت و درگیری با سلاح سرد در منطقه معلولین شهرستان رشت خبر داد.

 

سرهنگ حسین حسن‌پور با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود اظهار داشت: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی گزارش شهروندان در خصوص درگیری با سلاح سرد و اخلال در نظم عمومی توسط تعدادی اراذل و اوباش در منطقه معلولین شهرستان رشت، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با بهره‌گیری از اقدامات تخصصی، عاملان شرارت و درگیری شناسایی و برنامه‌ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری آن‌ها آغاز شد، افزود: پس از اخذ دستور قضائی ماموران عملیات ویژه، ۴ نفر اراذل و اوباش این درگیری را در عملیات‌های جداگانه و همزمان دستگیر کردند.

 

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد و بیان داشت: متهمان ۲۵، ۲۶، ۲۶ و ۲۹ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

سرهنگ حسن‌پور در پایان به افراد هنجارشکن و اوباشی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره بیندازند هشدار داد و گفت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.