وزیر بهداشت گفت: فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح قرنطینه هوشمند مطرح و بررسی می‌شود و در صورت تصویب، با اجرای این طرح، استفاده از خدمات در کشور، منوط به تزریق واکسن می‌شود.

 طرح قرنطینه ی هوشمند، فردا در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی می شود

به گزارش ایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در نشست اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی ایلام که در دانشکده پرستاری این دانشگاه برگزار شد، گفت: با تیپ‌بندی دانشگاه‌های علوم پزشکی مخالفیم چون جلوی پیشرفت و رشد آنها را می‌گیرد. نباید هیچ تفاوتی بین شهرها و دانشگاه‌ها برای رشد و توسعه آموزش، بهداشت و درمان وجود داشته باشد.

 

 وی ضمن تاکید بر لزوم استمرار رعایت پروتکل‌ها بعد از واکسیناسیون و اجرای قرنطینه هوشمند در کشور، افزود: فردا در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، طرح قرنطینه هوشمند مطرح و بررسی می‌شود و در صورت تصویب، با اجرای این طرح، استفاده از خدمات در کشور، منوط به تزریق واکسن می‌شود.

 

 وزیر بهداشت، تاکید کرد: فاصله‌گذاری در وسایل نقلیه از جمله هواپیما با افزایش پوشش واکسیناسیون لغو می‌شود و به احتمال فراوان تا اواسط مهرماه، هواپیماها تا ۸۰ درصد و تا اوایل آبان ماه تا ۱۰۰ درصد ظرفیت خود می‌توانند مسافر سوار کنند اما به شرطی که مسافرین، واکسن کرونا را تزریق کرده باشند.

نظر شما:

security code