وزیر نفت گفت: باتوجه به مشکلات ایجاد شده برای کارت های سوخت، برای افرادی که دچار مشکل شده اند سهمیه جبرانی در نظر گرفته شده که تا پایان ماه اعلام خواهد شد.

کلانشهر: «جواد اوجی» افزود: در تلاش هستیم تا سهمیهای برای همه هموطنان در نظر گرفته شود و به کارت سوخت آنها تا پایان ماه واریز خواهد شد تا جبران این مشکلات شود.
وی ادامه داد: این سهمیه هم برای خودروهای سواری، موتورسیکلتها، وانتیها، خطیها و آموزشگاهها و سایر موارد در نظر گرفته خواهد شد.
«جواد اوجی» پس از نشست با مدیران عامل شرکتهای ملی پالایش و پخش و پخش فرآوردههای نفتی ایران اظهار داشت: با هماهنگی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییسجمهوری دولت سیزدهم سهمیه بنزین ویژهای به منظور جبران این مدت برای مردم در نظر گرفته میشود.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین تیرماه ۱۴۰۵ شارژ شد؛ بدون تغییر در میزان سهمیه