تاجر زعفران گفت ۳ پسرعمو به عنوان کارمند در انبارم مشغول بکاربودند تا اینکه صبح امروز به انبار زعفران رفتم و در کمال ناباوری دیدم که ۹۰ کیلو زعفران خشک، ترازو و خودرو سواری ام به سرقت رفته است

نقشه پسرعموها برای سرقت 90 کیلو زعفران از یک تاجر
کلانشهر- مرد جوان به همراه پسرعموهایش که در یک انبار زعفران مشغول به کار بودند، سناریوی یک سرقت چند میلیارد تومانی را به اجرا گذاشت.

سرهنگ کارآگاه مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی استان گلستان با اعلام خبر دستگیری ۳ سارق که ازیک انبار۹۰ کیلو زعفران خشک سرقت کرده بودند،گفت: مدتی پیش یک مرد در حالیکه آشفته و پریشان بنظرمی رسید به پلیس آگاهی مشهد مراجعه وبا طرح شکایتی اعلام کرد: تاجر زعفران هستم ۳ پسرعمو به عنوان کارمند در انبارم مشغول بکاربودند تا اینکه صبح امروز به انبار زعفران رفتم و در کمال ناباوری دیدم که ۹۰ کیلو زعفران خشک، ترازو و خودرو سواری ام به سرقت رفته است.

 همزمان پی بردم ۳ کارمندم نیز که با هم پسرعمو هستند در انبار نیستند. چندین بار به تلفن همراه آنان زنگ زدم اما از دسترس خارج و یا پاسخگو نبودند .

از آنجایی که ۳ کارمندم پا به فرارگذاشته اند، یقین دارم سرقت خودرو سواری و ۹۰ کیلو زعفران که ارزش آن چهارونیم میلیارد تومان می باشد، کار آنها است .

مروتی افزود: پس از ثبت شکایت مرد تاجر، تیمی از کارآگاهان پلیس مشهد برای دستگیری ۳ پسرعمو وارد عمل شدند و توانستند در یک عملیات غافلگیرانه دوتن از این سارقان را در مشهد دستگیرکنند.

کارآگاه مروتی یادآورشد: این ۲ برادر ابتدا منکر هرگونه سرقتی از محل کارشان شدند اما وقتی که در برابر ادله و شواهد پلیسی قرار گرفتند چاره ای جز بیان حقیقت نیافتند و به سرقت اعتراف کرده و گفتند پسرعمویشان از ترس به گرگان متواری شده است .

سرهنگ مجتبی مروتی ادامه داد: پس ازاعترافات این ۲ برادر سارق، پلیس گلستان و مشهد در یک عملیات مشترک برای دستگیری سارق فراری دست به کار شده و او را در مخفیگاهش در شهر گرگان دستگیر کردند .

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان در پایان گفت: این کارمند ۲۸ ساله که بدون سابقه کیفری است وقتی دید که هیچ راه گریزی برای فرار از جرم ارتکابی ندارد در همان بازجویی اولیه صراحتا به سرقت ۹۰ کیلو زعفران، ترازو و خودرو سواری مردتاجر با همدستی ۲ پسرعمویش اعتراف کرد .

بدین ترتیب متهم دستگیرشده جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پلیس مشهد قرار گرفت .

منبع: ایران آنلاین
اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code