ثبت نام ۵۰ هزار متقاضی در طرح مسکن ملی گیلان


۱۴۰۰/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۵ | کد خبر: ۱۷۲۸۶ چاپ
ثبت نام ۵۰ هزار متقاضی در طرح مسکن ملی گیلان

کلانشهر- مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: ظرفیت مسکن ملی در گیلان ۲۸ هزارنفر است و تاکنون ۵۰ هزار نفر برای تقاضای در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین کشاورز گفت:ثبت نام متقاضیان در مسکن ملی در حال انجام است و تاکنون ۵۰ هزار نفر برای مسکن ملی گیلان متقاضی هستند و ثبت نام شان نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام مسکن ملی برای استان گیلان ۲۸ هزار واحد است،افزود:یقینا از ۵۰ هزار نفر ثبت نام شده، تعدادی از افراد واجد شرایط تحویل مسکن ملی نیستند.

کشاورز ادامه داد:پس از بررسی‌های نهایی و پایان مهلت ثبت نام که ۳۰ آذرماه سالجاری است، تعداد متقاضیان واجد شرایط گیلان مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: بیشترین ثبت‌نام کنندگان طرح مسکن ملی در بین شهرستان های گیلان از آن شهرستان رشت است.

وی افزود: همه اقشار تحت پوشش دستگاه های حمایتی هم می‌توانند در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کنند و دولت برنامه‌ریزی لازم را برای آورده این افراد انجام داده است.

کشاورز با بیان اینکه هر چقدر عرضه و  تولید مسکن بیشتر شود،از افزایش بی رویه قیمت و اجاره مسکن نیز پیشگیری خواهد شد،تصریح کرد: تقاضای زیاد مسکن از فاکتورهای اصلی افزایش قیمت مسکن است و در حال حاضر تقاضای مسکن در رشت زیاد است.

وی خاطرنشان کرد:در چند ماه اخیر در خصوص مصالح ساختمانی با نوسان چندانی مواجه نیستم و امیدواریم کنترل و نظارت ها در این خصوص افزایش یابد.

مدیر امور مسکن راه و شهرسازی گیلان گفت: تقاضای زیاد مسکن در رشت به خاطر انباشت درخواست قدیمی و تولید کم مسکن در گذشته به وجود آمده است. با افزایش تولید مکسن شاهد هم خوانی قیمت ها در گیلان خواهیم بود.

نظر شما:

security code