واکنش تصویری یک عکاس به ادعای استاندار اسبق گیلان درباره نماز خواندنش در جلسه با وزیر

کلانشهر- عکاس خبرگزاری فارس با انتشار توئیتی، ادعای مهدی سعادتی نماینده بابل و استاندار اسبق گیلان در مورد نماز خواندن در یک جلسه رسمی با وزیر امور خارجه را رد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، پس از سخنان مهدی سعادتی نماینده بابل که گفته بود قبل از شروع رسمی جلسه با وزیر امور خارجه در حال نماز خواندن بوده است؛ عکاس خبرگزاری فارس با انتشار تصاویر این جلسه و ضمن استناد به ساعات ثبت شده در پایین عکس ها ،ادعای نماینده بابل را رد کرد تا نماینده ای که در میانه جلسه، نماز خوانده بود همچنان روی موج جنجال رسانه ای باقی بماند.

برهمین اساس، حمید وکیلی در یک توییت نوشت: به عکس ها و ساعت ثبت عکس های بنده دقت کنید. جالبه که این نماینده چرا اینقد سعی داره واقعیت رو جور دیگه نشون بده و بگه که این حرکت قبل از شروع جلسه بوده در حالیکه چندین عکاس و خبرنگار نماز خواندن ایشون رو در حین جلسه رسمی دیدند و ثبت کردند. 

عکاس‌های دیگری هم که در جلسه حاضر بوده اند ضمن بازنشر توئیت عکاس فارس، ادعای نماینده را رد کردند.

 گفتنی است روز گذشته مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تصاویر منتشر شده از نمازخواندنش در جلسه این کمیسیون با وزیر خارجه و معاونانش در توییتی نوشت:«قبل از آغاز رسمی جلسه مشغول ⁧‫اقامه نماز‬⁩ بودم که ⁧‫وزیر امور خارجه‬⁩ رسیدند. وزیر و معاونین هنوز حضور پیدا نکرده بودند که بنده نماز را به علت ضیق وقت شروع کردم.

او در ادامه نوشت:در این تصویر نیز اگر دقت کنید مشهود است نشست شروع نشده و اعضا مشغول گپ و گفت هستند.

پایان جلسه ساعت۱۶:۳۸»

 

اشتراک گذاری:

نظر شما:

security code