سخنگوی علوم پزشکی گیلان، همچنین از واکسینه شدن ۸۲.۵ درصدی جمعیت بالای ۱۲ سال استان در نوبت دوم خبر داد و گفت: این جمعیت معادل یک میلیون و ۸۴۳ هزار نفر است.

واکسینه شدن ۸۲.۵ درصدی جمعیت گیلان در نوبت دوم/ واکسن نزده ها اقدام کنند

کلانشهر: دکتر فردین مهرابیان از بستری شدن ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان گیلان طی روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰۱ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان بستری هستند و ۴۱ نفر حالشان وخیم است.

 

وی با اشاره به تداوم روند نزولی بستری های روزانه در گیلان، افزود: اگرچه شاهد کاهش بستری های روزانه و بیماران بدحال هستیم، اما مردم همچنان باید از عادی انگاری خودداری کنند و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از واکسینه شدن بیش از دو میلیون و ۷۸ هزار نفر در نوبت اول خبر داد و خاطرنشان کرد: این جمعیت معادل ۹۳ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال استان است.

 

مهرابیان، همچنین از واکسینه شدن ۸۲.۵ درصدی جمعیت بالای ۱۲ سال استان در نوبت دوم خبر داد و گفت: این جمعیت معادل یک میلیون و ۸۴۳ هزار نفر است.

 

وی با بیان اینکه ۷۹ درصد دانش آموزان متوسطه اول و دوم نیز نوبت دوم واکسن خود را دریافت کردند، متذکر شد: ۹۳ هزار نفر از جمعیت بالای ۶۰ سال استان نیز دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

 

سخنگوی علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: افرادی که هنوز حتی نوبت اول واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای دریافت واکسن اقدام کنند.

نظر شما:

security code