«خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟ 330 میلیون آمریکایی عوضی رو داری؟ خدایا تو 400 میلیون اروپایی عوضی رو داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش خور رو داری؟» 

خدای حسن عباسی کیست که کسی را جز مردم ایران ندارد؟!

کلانشهر- عصر ایران نوشت؛حسن عباسی (که از او به‌عنوان یکی از تئوریسین‌های جریان اصولگرا یاد می‌شود) هر از گاهی با سخنان عجیب و غریب و نسجیده‌اش، جنجالی می شود این بار خطاب به خدا گفت که آیا جز مردم ایران کسی را داری؟!

در فیلمی که اخیراً از وی منتشر شده است،چنین می‌گوید: «خدایا این مردم غیر از تو هیچکس رو ندارن، تکیه‌شون نه به آمریکاست، نه به اروپا، نه به چین، نه به روسیه، نه به ژاپن و نه به هیچکس دیگه، اینها فقط تو رو دارن، فقط شعارشون اینه که الله اکبر،تو فقط مقام کبریایی، شعارشون اینه که " لا اله" نیست هیچ الهه‌ای الا تو، خدا اینا غیر از تو کسی رو ندارن، ببینم تو هم غیر از اینها کسی رو داری؟ خدایا تو غیر از مردم ایران کی رو داری؟ 330 میلیون آمریکایی عوضی رو داری؟ خدایا تو 400 میلیون اروپایی عوضی رو داری؟ خدایا تو یک میلیارد چینی خفاش خور رو داری؟ کی رو داری که عبودیت تو رو پذیرفته باشن؟ اینها غیر از تو کسی رو ندارن، تو هم غیر از اینها کسی رو نداری.»

البته معلوم نیست خدای حسن عباسی کیست که جز مردم ایران کسی ندارد و الا خدایی که ما می‌شناسیم،خدای همه جهانیان است و همه جهانیان نیز مخلوق اویند و او، غنی و بی نیاز از همگان است.

این که حسن عباسی تصور می کند جز مردم ایران کسی عبودیت خدا را نپذیرفته است،نشان از فقر شناختی او نسبت به جهانی است که میلیاردها موحد و خدا پرست را در قالب ادیان مختلف در خود جای داده است. 

سخنان حسن عباسی به قدری پست و حاوی توهین به خدا و خلق خداست که واقعاً ارزش ندارد بیش از این بدان بپردازیم جز این که به درگاه الهی تضرع کنیم: "پروردگارا! به تو پناه می آوریم از این تفکرات خطرناکی که در جامعه ما وجود دارد؛ خودت بر ما رحم کن که واقعاً جز تو کسی را نداریم."

نظر شما:

security code