مذاکره کننده ارشد ایران:

 توافق خوب و سریع میسر خواهد بود اگر ...


۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۹:۲۹ | کد خبر: ۱۷۴۱۰ چاپ

اظهارات باقری در پی این مطرح می شود که جلسه دوم دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پس از وقفه ای چند روزه، پنج شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرد

 توافق خوب و سریع میسر خواهد بود اگر ...
کلانشهر- مذاکره کننده ارشد ایران در وین در صفحه توییترش ضمن انتقاد از رویکرد غیرسازنده برخی طرفین مذاکرات وین، تاکید کرد اگر اراده ای برای جبران خطا وجود داشته باشد، توافق خوب و سریع میسر خواهد بود.

علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه کشورمان و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین در صفحه توییترش نوشت: بعضی بازیگران به جای دیپلماسی به عادت مقصرنمایی خود پافشاری می کنند. ما سریعا پیشنهاد هایمان را ارائه کردیم و به نحوی سازنده و منعطف تلاش کردیم تا اختلاف کم شود. 
باقری در ادامه نوشت: دیپلماسی خیابانی دو طرفه است. اگر اراده برای جبران خطای مقصر باشد، راه برای توافق خوب و سریع هموار می شود. 

اظهارات باقری در پی این مطرح می شود که جلسه دوم دور هفتم مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین پس از وقفه ای چند روزه، پنج شنبه هفته گذشته آغاز به کار کرد. 
 در حال حاضر مذاکرات برجامی در سطح گروه های دوجانبه و چندجانبه طرفین توافق و کارگروه های کمیسیون مشترک برجام ادامه دارد.
 ایران اعلام کرده است تنها با هدف رسیدن به توافقی خوب برای لغو کلیه تحریم های غیرقانونی آمریکا به مشارکت در مذاکرات وین ادامه می دهد. 
فضای کلی مذاکرات تا کنون از سوی طرفین سازنده ارزیابی شده است. 

نظر شما:

security code