از ناپدید شدن تا درخواست پناهندگی در اسپانیا؛

بی خبری از شقایق باپیری بهترین بازیکن تیم ملی زنان هندبال ایران/عکس


۱۴۰۰/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۴ | کد خبر: ۱۷۴۶۱ چاپ

شقایق باپیری عناوینی مانند بهترین گلزن و ارزش‌مندترین بازیکن هندبال در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد و با ۲۸۵ بازی ملی پرسابقه‌ترین بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران است

بی خبری از شقایق باپیری بهترین بازیکن تیم ملی زنان هندبال ایران/عکس
اختصاصی کلانشهر- رسانه‌ها از ناپدید شدن شقایق باپیری یکی از اعضای تیم ملی هندبال زنان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا از هتل محل اقامت تیم خبر داده‌اند.

ستاد برگزاری رقابت‌های جهانی هندبال زنان جهان که در والنسیا اسپانیا در حال برگزاری است درباره ناپدید شدن هندبالیست ۳۰ ساله ایرانی گفته است: «همان کاری را انجام دادیم که درباره چهار هندبالیست کامرونی صورت گرفت. پلیس را مطلع کردیم تا موضوع را بررسی کند. کار دیگری از دست‌مان ساخته نیست».گفتنی است چند روز پیش چهار بازیکن زن تیم ملی هندبال کامرون هم به قصد پناهندگی از هتل محل اقامت تیم متواری شده بودند.

تیم ملی هندبال زنان ایران که برای نخستین بار موفق به حضور در رقابت‌های جهانی هندبال شده بود در این مسابقات،مقابل تمام حریفان شکست خورد. در عین حال دروازه‌بان ایران به دلیل بازی‌های قابل قبول در دو دیدار بهترین بازیکن زمین شناخته شد. (اینجا ببینید) ایران در پایان مرحله گروهی بازی‌ها با حضور در رده سی‌ویکم به کار خود پایان داد و قرار است فردا پنج‌شنبه به تهران برگردد.

شقایق باپیری ملی پوش ناپدید شده تیم ملی زنان،متولد سنندج در استان کردستان و عضو تیم هندبال باشگاه سپاهان اصفهان است.

او عناوینی مانند بهترین گلزن و  ارزشمندترین بازیکن هندبال در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ را در کارنامه دارد و با ۲۸۵ بازی ملی پرسابقه‌ترین بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران است.

با وجود اعلام رسمی ستاد برگزاری مسابقات درباره ترک هتل تیم ملی ایران از سوی این بازیکن هنوز مسئولان فدراسیون هندبال ایران درباره این خبر اظهارنظری نکرده‌اند.

نظر شما:

security code