سرپرست فرمانداری رشت،‌گفت‌: اختصاص بخشی از فضای تبلیغات محیطی سطح شهر به دو تیم پرطرفدار رشت، در کوتاه مدت می تواند راه گشای حل مشکلات مالی سپیدرود و داماش باشد

اختصاص بخشی از فضای تبلیغات محیطی سطح شهر به دو تیم پرطرفدار رشت/پیشنهاد ایجاد یک مجموعه ورزشی به نام باشگاه سپیدرود
کلانشهر- به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رشت، نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال سپیدرود با حضور  سرپرست فرمانداری رشت، مهندس کوچکی نژاد، سردار آقازاده و دکتر احمدی نمایندگان شهرستان های رشت و خمام، مدیرکل ورزش و چوانان استان، معاون دادستان مرکز استان و شهردار و رئیس شورای شهر و شهرستان رشت صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری رشت برگزار شد.

دکتر امام پناهی در این جلسه با تاکید بر اینکه عرق و تعصب مردم رشت نسبت به باشگاه سپیدرود بر کسی پوشیده نیست، اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه داری کار سنگین و هزینه برداری است و لازم است دستگاه‌های مختلف در این امر مشارکت و کمک کنند .

وی افزود‌: برای حل مشکلات سپیدرود در کوتاه مدت‌، باید بخشی از هزینه های تیم از طریق بخش خصوصی و در قالب معرفی اسپانسر‌ تامین شود.

دکتر امام پناهی با بیان اینکه باید با یک برنامه ریزی دقیق و کارشناسی مشکلات این باشگاه برای همیشه رفع شود، گفت: ورزش و جوانان‌، هیات فوتبال و هیات مدیره باشگاه باید نسبت به تدوین برنامه های کارشناسی شده کوتاه مدت‌، میان مدت و بلند مدت  اقدام و با تفکیک وظایف هر یک از متولیان امر از مشکلات موجود گره گشایی کنند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به لزوم برنامه ریزی در جهت صعود سپیدرود به لیگ دسته اول،گفت:شورا و شهرداری با تبیین و تعریف ساز و کاری مشخص و ارائه مصوبه به کمیسیون تطبیق جهت بررسی و اخذ مجوزهای قانونی‌ نسبت به اختصاص بخشی از فضای تبلیغاتی در اختیار ‌شرکتها و بخش خصوصی ‌در سطح شهر به دو باشگاه پرطرفدار رشت جهت ایجاد درآمد پایدار اقدام کنند  .

دکتر امام پناهی در ادامه با پیشنهاد ایجاد یک مجموعه ورزشی به نام باشگاه سپیدرود‌، اظهار داشت: با بررسی موارد قانونی و کسب مجوزهای لازم و استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی می توان با ایجاد یک مجموعه ورزشی به نام باشگاه سپیدرود در استان جهت درآمد زایی و حل مشکلات زیر ساختی این باشگاه گام های اساسی برداشت.

به گزارش کلانشهر، سپیدرود رشت در حال حاضر با 9 بازی و کسب 13 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایران – گروه A قرار دارد و تیم فوتبال داماش هم بعد از حاشیه‌های فراوان مدیریتی در حال حاضر باید در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال ایران شرکت کند.

نظر شما:

security code