
کلانشهر: فرمانده انتظامی رودبار گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران ایستگاه بازرسی رودبار زن و شوهر و فرزند خردسال و برادر شوهر که با خودروی پرایدشان مواد مخدر حمل می کردند دستگیر شدند.
سرهنگ عیسی روشن قلب افزود: متهمان ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر که ۱۵ کیلوگرم تریاک و دو کیلوگرم حشیش بود را از تهران به رشت حمل می کردند.
وی افزود: مواد مخدر ضبط و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
نظر شما:
کشف مواد مخدر در جاساز حرفهای سیستم صوتی خودرو در رشت
جاسازی ماهرانه مواد مخدر در پژو پارس لو رفت