با حکم استاندار گیلان

رضا رسولی رسما شهردار رضوانشهر شد


۱۴۰۰/۱۱/۰۹ - ۱۵:۱۲ | کد خبر: ۱۸۴۹۴ چاپ

رسولی که یازدهم آذرماه با رای اعضای شورای شهر رضوانشهر به سمت «شهردار» انتخاب شده بود حالا با تایید استاندار گیلان کارش را آغاز می‌کند

رضا رسولی رسما شهردار رضوانشهر شد
اختصاصی کلانشهر-با حکم اسدالله عباسی استاندار گیلان، رضا رسولی رسما به عنوان شهردار رضوانشهر کار خود را در این شهر آغاز کرد.

رسولی که یازدهم آذرماه با 4 رای از 5 رای اعضای شورای شهر رضوانشهر به سمت شهردار انتخاب شده بود حالا با تایید استاندار گیلان کارش را آغاز می‌کند.  

در بخشی از حکم استاندار گیلان خطاب به رسولی آمده است:در اجرای تبصره 3 ذیل بند 1 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران مصوب 01/03/1375 با اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر رضوانشهر به سمت شهردار رضوانشهر منصوب می‌شوید.

مراسم معارفه رضا رسولی روز یکشنبه دهم بهمن ماه با حضور مسئولان، در رضوانشهر برگزار می‌شود.
رسولی که سابقه حضور در دوره چهارم و پنجم شورای شهر رشت را داشته، دانش‌آموخته‌ی دکترای شهرسازی است و ریاست هیات کوهنوردى و صعودهاى ورزشى استان گیلان را هم برعهده دارد.

رضوانشهر با حدود 20 هزار نفر جمعیت که ترکیبی از شیعه و سنی هستند، در محدوده دریای کاسپین و رشته کوه‌های تالش قرار دارد. زبان شماری از مردم این منطقه تالشی و درصدی هم گیلکی است.