بر اثر نشت گاز شهری از اتاق خواب منزل مسکونی موجبات انفجار همراه با آتش سوزی فراهم شد، افزود: در این حادثه دو تن(مادر و دختر ۲۰ ساله) دچار سوختگی شدند

انفجار گاز در خیابان لاکانی رشت مادر و دختر را راهی بیمارستان کرد/تصاویر
کلانشهر- شهرام مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به وقوع یک حادثه در خیابان لاکانی رشت گفت:این حادثه در ساعت ۱۲:۵۶ امروز ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ به ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت از اعزام ۳۴ آتش نشان بهمراه ۱۵ خودروی اطفایی به محل حادثه واقع در خیابان لاکانی کوچه صندوق عدالت خبر داد.

مومنی با بیان اینکه بر اثر نشت گاز شهری از اتاق خواب منزل مسکونی موجبات انفجار همراه با آتش سوزی فراهم شد، افزود: در این حادثه دو تن(مادر و دختر ۲۰ ساله) دچار سوختگی شدند که سریعا توسط تیم اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با اشاره به تلاش تیم آتش نشانان برای مهار آتش سوزی، گفت: نبود درپوش مناسب به هنگام عدم استفاده از انشعابات گاز شهری در داخل منزل یکی از ضروریات جهت پیشگیری از بروز نشتی گاز است که به شهروندان توصیه می شود تا با توجه به رعایت این مهم حتما نسبت به رفع حتی کوچکترین نشتی گاز توسط افراد مجرب اقدام کنند.