میرصادقی منتقد روانشناسی زرد از دلیل اقبال به کتاب «ش کو!؟ ه» می گوید؛

کتابی که پیش از انتشار به چاپ سوم رسید!


۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۱ | کد خبر: ۱۸۷۰۱ چاپ

علی میرصادقی نویسنده و روانشناس می‌گوید تاکنون ۶ هزار نسخه از کتاب جدیدش را پیش‌فروش کرده است.

کتابی که پیش از انتشار به چاپ سوم رسید!
کلانشهر- در دوره‌ای که به علت مشغله‌های مختلف فرصت مردم برای کتابخوانی کمتر شده و دست‌اندرکاران صنعت نشر هم مدام از کسادی بازار گله می‌کنند، پیش‌فروش شدن یک کتاب اگر نگوییم در حد یک معجزه است، اما یک اتفاق عادی هم نیست.

 علی میرصادقی -نویسنده و روانشناس- کتابی را بر پایه نظریه شکوفاییِ «مارتین سلیگمن» رئیس سابق انجمن روانشناسی آمریکا آماده انتشار کرده که می‌گوید تاکنون ۶ هزار نسخه از آن (چاپ اول و دوم) را پیش‌فروش کرده است.

نام این کتاب «ش کو!؟ ه» است و به گفته مولف، نقطه قوت و مزیت آن در قیاس با کتاب‌های دیگری که بر اساس این نظریه نوشته شده، متناسب‌سازی آن با فرهنگ و زندگی مردم ایران است.

 میرصادقی که از منتقدین روانشناسی زرد به شمار می‌رود، یکی از انگیزه‌های اصلی خود از نوشتن این کتاب را مقابله با آموزه‌ها و توصیه‌های بی‌اساسی می‌داند که به نام روانشناسی به خورد دیگران داده می‌شود.

او علاوه بر این کتاب، کتاب‌های پرفروش دیگری از جمله داستان روانشناسی «سیزده» را نیز در کارنامه خود دارد که تاکنون ۱۶ بار تجدید چاپ شده و حدود ۱۰ هزار نسخه از آن نیز به صورت الکترونیکی به فروش رسیده است.

کتاب «ش کو!؟ ه» قرار است ساعت ۴ بعدازظهر پنجشنبه ۵ اسفند با حضور جمعی از صاحب‌نظران، اساتید و علاقمندان روانشناسی رونمایی شود.

نظر شما:

security code