آغاز به کار ایتکس ۱۴۰۰ گیلان

در تلاش هستیم دستاورد etex ۱۴۰۰ رفاه اجتماعی باشد


۱۴۰۰/۱۱/۲۰ - ۲۰:۲۴ | کد خبر: ۱۸۷۶۰ چاپ

رویداد ایتکس ۱۴۰۰ در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در دو بخش رویداد محور و محصول محور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان (کیلومتر ۴ جاده رشت – تهران) در حال برگزاری است

در تلاش هستیم دستاورد etex ۱۴۰۰ رفاه اجتماعی باشد
کلانشهر  - مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان درآیین افتتاحیه نمایشگاه فن‌آوران الکترونیک و کامپیوتر etex ۱۴۰۰ گیلان گفت: توسعه شبکه، سرمایه‌گذاری، حمایت از استعداد و همچنین تامین‌ایده و طرح از ملزومات تحقق رفاه اجتماعی در زیست بوم فناوری است.

دکتر دانیال سمیعی خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم رفاه اجتماعی دستاورد این نمایشگاه باشد.

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را تبدیل زیست بوم فناوری گیلان به رفاه اجتماعی بر شمرد و تصریح کرد:برگزاری چنین نمایشگاهی به تنهایی قادر به زنده نگه داشتن زیست بوم نیست و توسعه شبکه، سرمایه‌گذاری، حمایت از استعداد و همچنین تأمین‌ایده و طرح از ملزومات تحقق چنین هدف بزرگی به شمار می‌رود.

سمیعی در بخشی دیگر از سخنان خود برگزاری چنین نمایشگاهی را بسیار لازم دانست و تأکید کرد: همانطور که نباید هیچ دانشگاهی در چنین شرایطی تعطیل شود، زنده نگه داشتن زیست بوم فناوری نیز واجب است.

گفتنی است جلال الدین محمد شکریه نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران، دکتر فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، علیرضا عزیزی یوسف وند؛ مدیر امور شعب بانک سپه گیلان از دیگز مهمان آیین افتتاحیه این نمایشگاه بودند.

رویداد ایتکس ۱۴۰۰ با کمک "اتحادیه صنف فناوری الکترونیک و رایانه شهرستان رشت، صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی استان گیلان و مشارکت فعالان این حوزه در فضای بیش از ۱۸۰۰ متری در بازه زمانی ۱۹ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و از ساعت ۱۵ الی ۲۱ و در دو بخش رویداد محور و محصول محور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان (کیلومتر ۴ جاده رشت – تهران) در حال برگزاری است.


نظر شما:

security code