با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان؛

معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار گیلان منصوب شد/تصاویر


۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۱۶:۲۳ | کد خبر: ۱۹۱۳۸ چاپ

باید با تلاش بی وقفه ، روابط عمومی ها و دسترسی به اطلاعات درست به مردم، نخبگان، گروه های سیاسی و دیگر اقشار، فضای ارزیابی عادلانه علمکردها را برای آحاد جامعه فراهم کرد

 معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار گیلان منصوب شد/تصاویر
کلانشهر - با صدور حکمی از سوی دکتر عباسی استاندار گیلان؛ علیرضا برجی به‌عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار منصوب و طی مراسمی معرفی شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با صدور حکمی علیرضا برجی را به‌عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار منصوب کرد.

در حکم استاندار گیلان آمده است:

با توجه به سوابق و تجربیات شما، به موجب این حکم به سمت معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار گیلان منصوب می شوید.

توفیقات روز افزون‌تان را در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های دولت مردمی در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

همچنین در مراسمی با حضور حسین محمدیان مدیرکل دفتر استاندار؛ امیرحسین کبیری معاون قبلی ، تکریم و علیرضا برجی به عنوان معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار معرفی شد.

محمدیان مدیرکل دفتر استاندار گیلان در این مراسم به اهمیت و نقش اساسی جایگاه روابط عمومی اشاره کرد و گفت: امروزه روابط عمومی در عرصه های مختلف با توجه به گستره و تنوع فضاهای اطلاع رسانی، جایگاه حساسی دارد و روز به روز این حساسیت و اهمیت بیشتر می شود.

وی افزود: باید با تلاش بی وقفه ، روابط عمومی ها و دسترسی به اطلاعات درست به مردم، نخبگان، گروه های سیاسی و دیگر اقشار، فضای ارزیابی عادلانه علمکردها را برای آحاد جامعه فراهم کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه دولت سیزدهم و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، انتظار می رود روابط عمومی، عملکردها را با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص و نیز آشنا به ابزارهای روز، اطلاع رسانی و به طور شایسته به سمع و نظر مردم برساند.

مدیر دفتر و روابط عمومی و مدیر برنامه های مشارکتی صدا و سیمای مرکز گیلان از جمله سوابق علیرضا برجی است.

پیش از او امیرحسین کبیری معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار گیلان بوده است.

نظر شما:

security code