سربازها در انزلی، باب میل ملوان


۱۴۰۰/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۵ | کد خبر: ۱۹۳۲۶ چاپ

به نظر می‌رسد قصه پرحاشیه دو مدافع سرباز استقلال یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند تمام شده و این بازیکنان برای گذراندن خدمت سربازی، لباس ملوان را بر تن خواهند کرد.

سربازها در انزلی، باب میل ملوان
کلانشهر - این روزها همه چیز باب میل قوهای انزلی است و گویی سال، سال ملوان است. آن‌ها با اختلافی ۶ امتیازی نسبت به تیم دوم، صدرنشین لیگ یک هستند و اختلاف ۱۰ امتیازی با تیم‌هایی دارند که در منطقه صعود به لیگ برتر قرار ندارند. برای ملوانی که سودای برگشت به دریای لیگ برتر را دارد، شکست هنوز معنا نشده و این تیم در ۱۹ هفته سپری شده ۱۲ پیروزی و ۷ تساوی داشته است. 

امسال برای ملوانی‌ها جذاب‌تر می‌شود چون این تیم با زوج دوست‌داشتنی و محبوب پژمان نوری و مازیار زارع در حال رقم زدن اتفاقی تاریخی است و این بیشتر از همه چیز برای هواداران ملوان خاص است. پژمان نوری به عنوان مدیرعامل و مازیار زارع به عنوان سرمربی، سکان هدایت باشگاه و تیمی را دارند که چه در زمین و چه در خارج از زمین برنده است. مدیریت این باشگاه نسبت به سایر تیم‌های ایرانی، یک سر و گردن بالاتر است و توان رقابت با باشگاه‌های اروپایی را دارد؛ باشگاهی که کانون هوادارانی دارد که نام طرفدارانش در آن ثبت شده است و در مناسبت‌های خاص، باشگاه با ارسال بسته‌های خاصی از هواداران خود حمایت می‌کند. آخرین بار این اتفاق در شب یلدا افتاد و به گفته معاون فرهنگی این باشگاه، اتفاقی بزرگ‌تر در عید نوروز برای هواداران ملوان خواهد افتاد. 

قوهای سپید انزلی در این فصل لیگ یک، صاحب بهترین خط دفاع و دومین خط حمله برتر لیگ یک هستند. بخت و اقبال این روزهای ملوان حسابی باز است و دو مدافع سر باز استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارند، به صورت ناگهانی و البته قانونی، موعد سربازی‌شان رسیده و چاره‌ای جز پیوستن به ملوان ندارند؛ پیوستن به تیمی که در ۱۹ بازی تنها ۷ گل دریافت کرده و گل زدن به آن کار هر تیمی نیست. با پیوستن احتمالی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به ملوان، عناصر اصلی بهترین خط دفاع لیگ برتر (که دست استقلال است) تبدیل به عناصر اصلی بهترین خط دفاع لیگ آزادگان می‌شوند و این باب میل مازیار زارع و هواداران ملوان است‌. این دو بازیکن به احتمال زیاد، روز شنبه به نیروی دریایی معرفی خواهند شد و برای گذران خدمت سربازی، باید سفیدپوش شوند و زیر نظر مازیار زارع کار کنند. 

صادق بارانی، کاپیتان و یکی از بازیکنان سرباز ملوان، با انتشار استوری در صفحه مجازی خود، به احتمال پیوستن این بازیکنان به ملوان دامن زده و به نظر می‌رسد یزدانی و بارانی، پس از حضور در پیکان، بار دیگر و این بار در ملوان هم‌بازی شوند. پیوستن این دو ستاره به جمع شاگردان مازیار زارع، قدرت دفاعی ملوان را بیش از پیش می‌کند و این خبر خوبی برای سایر تیم‌های لیگ یکی به خصوص مس کرمان و خیبر خرم‌آبادی که رقبای اصلی قوها در راه صعود به لیگ برتر هستند، نیست. این انتقال‌ها در حالی رخ می‌دهد که باشگاه ملوان چند روز قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در فکر جذب این بازیکنان با فشار به سازمان نظام وظیفه و باشگاه استقلال نیست و دوست ندارد وارد حواشی این دو بازیکن شود. البته حالا و پس از قطعی شدن سربازی مرادمند و یزدانی و تمام شدن حواشی، پژمان نوری و مدیریت باشگاه ملوان اقدامات لازم را برای جذب این دو بازیکن انجام دادند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، دو مدافع سابق استقلال، پیراهن قوهای سپید انزلی را بر تن می‌کنند.