اصولگرایان علیه دلخوش،دلخوش علیه اصولگرایان

ناخوش از دلخوش


۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۲۰:۵۴ | کد خبر: ۱۹۵۶۷ چاپ

این افراد دلخوش را متهم کرده بودند که در جوار تالاب بین‌المللی انزلی که بخشی از محدوده آن در صومعه سرا قرار دارد زمین و سازه‌ای به نام خود دارد

ناخوش از دلخوش
اختصاصی کلانشهر :طی روز‌های گذشته کلید واژه‌های «شکایت» و«دلخوش» در گیلان بار‌ها تکرار شده است.

براساس اخبار منتشر شده، کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی به دلیل آنچه انتشار اخبار کذب خوانده از سه چهره شکایت کرده است. یک خبرنگار و دو فعال سیاسی. این افراد دلخوش را متهم کرده بودند که در جوار تالاب بین‌المللی انزلی که بخشی از محدوده آن در صومعه سرا قرار دارد زمین و سازه‌ای به نام خود دارد.
ابتدا هومن دادخواه از فعالان سیاسی گیلان اعلام کرد که به دلیل انتشار یک مطلب با عنوان «مرداب خواری» با شکایت نماینده صومعه سرا روبه رو شده است.
دادخواه با اعلام این خبر در استوری اینستاگرامی خود نوشت: نماینده صومعه سرا برای طرح این شکایت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندر انزلی در مجلس را به عنوان شاهد و مطلع معرفی کرده است.
پس از دادخواه، فتانه زارع درخشان، یکی از فعالان رسانه‌ای در صومعه سرا هم از شکایت دلخوش، نماینده صومعه‌سرا در مجلس از خود خبر داد.
ساعاتی بعد حسن کربلایی فعال سیاسی اصولگرا و دبیر حزب موتلفه اسلامی از محکومیت مالی خود به دلیل شکایت کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس خبر داد و نوشت به دلیل آنکه توان پرداخت محکومیت مالی را ندارد به زندان می‌رود.
کربلایی مدعی شده بود که زمینی در کنار تالاب انزلی به نام دلخوش است. موضوعی که به گفته اوهنگام تصویب اعتبارنامه نماینده صومعه‌سرا در مجلس هم مطرح شده بود اما نمایندگان با اما و اگر نسبت به تصویب اعتبارنامه دلخوش اقدام کرده بودند.
کربلایی حالا نوشته: شنیدم بیست میلیون تومان و بیست و پنج میلیون تومان محکوم شدم. دادگاه تجدید نظر هم کمی سنگین‌تر کرد و بالاخره محکوم شدم به پرداخت این پول‌ها.
فکر می‌کنم خطایی نکردم، حرف نمایندگان را زدم، نظر رئیس قوه قضائیه وقت یعنی آیت الله رئیسی را اجرایی کردم، اطلاع‌رسانی کردم، سؤال کردم، هشدار دادم و وظیفه شخصی، دینی، سیاسی و تشکیلاتی بنده بوده.
به هرحال اگر استان گیلان در رتبه اول و دوم قرار دارد از نظر فساد مدیران، دلایل را می‌شود از این گونه اتفاقات کشف کرد.
بنده به دلخوش که قطعاً شادمان است و به دستگاه قضا که لابد حکم خدا را صادر کرده، رسما اعلان می‌کنم، پولی ندارم بابت پرداخت و آمادگی رفتن به زندان را دارم و شاید اینطوری مقدر شده مدتی در زندان باشم و روزگار بگذرانم.
خوشحال می‌شوم مدیران اطلاعاتی و امنیتی استان گیلان، نمایندگان قم و تهران و شیراز، دادگستری گیلان و… به بنده و جامعه دلسوز گیلان اطمینان دهند دلخوش و خانمش زمینی از زمین‌های مرداب انزلی را تصرف نکرده‌اند.
این که ماجرای اتهامات به سیده فاطمه نغمه خوان دهنده همسر کاظم دلخوش که زمین مورد اشاره به نامش است به کجا می رسد مشخص نیست. تا اینجای کار و طبق نظر مراجع قضایی کاظم دلخوش که سابقه حضور در دوره‌های هفتم،هشتم، دهم و در حال حاضر یازدهم مجلس شورای اسلامی از صومعه سرا را دارد موفق شده از اتهامات وارده هم هنگام تصویب اعتبارنامه در مجلس خود را تبرئه کند و هم هنگام بررسی شکایت علیه حسن کربلایی.