با دستور رئیس کل دادگستری گیلان؛

پیمانکار متخلف قلعه رودخان فومن کنار گذاشته شد


۱۴۰۰/۱۲/۲۱ - ۱۸:۴۶ | کد خبر: ۱۹۶۰۱ چاپ

رئیس کل دادگستری گیلان گفت:با توجه به عدم نظارت و غارتگری فراوان در منطقه قلعه رودخان و محکومیت‌های کیفری متعدد پیمانکار این منطقه فاقد صلاحیت مدیریتی در قلعه رودخان است.

پیمانکار متخلف قلعه رودخان فومن کنار گذاشته شد
کلانشهر :  خبرگزاری مهر نوشت:حجت الاسلام حمزه خلیلی با اشاره به بازدید چند روز اخیر از قلعه رودخان و تخلفات متعدد فردی که صیانت از این منطقه در قالب شرکت به او واگذار شده بود، اظهار کرد: به دلیل عدم نظارت و غارتگری فراوانی در این منطقه و محکومیت‌های کیفری متعدد این فرد در طی چند سال گذشته، شخص مورد نظر فاقد صلاحیت مدیریت این منطقه توریستی است.

رئیس شورای قضائی گیلان با تاکید بر اینکه صاحب این شرکت متخلف و مجرم است و واجد اهلیت و صلاحیت لازم نیست، تصریح کرد: این فرد از امروز به لحاظ قانونی هیچ گونه فعالیتی در این مکان نداشته و در مزایده‌های آینده نیز نمی‌تواند شرکت کند.

وی دستور داد کمیته‌ای متشکل از سازمان محیط زیست،سازمان میراث فرهنگی و منابع طبیعی استان تشکیل شده و اداره این منطقه با نظارت دستگاه قضائی شهرستان به فردی امین واگذار شود تا طی روزهای آینده فرد جدیدی برای مدیریت آن انتخاب شود.

رئیس کل دادگستری استان گیلان ادامه داد: نهادهای مربوطه باید در اسرع وقت و از طریق قانونی و اجرای مزایده، سرمایه گذار مناسبی را جهت مدیریت مجتمع تفریحی قلعه رودخان معرفی کنند.