رئیس اورژانس کشور بیان کرد: عاجزانه درخواست می‌کنیم، امشب را کنار خانواده‌هایتان باشید تا خدای ناکرده عید به کام خانواده ها تلخ نشود

فوتی های حوادث چهارشنبه سوری به ۱۰ نفر رسید/ ۴۴ نفر قطع عضو و ۱۱۲ نفر دچار آسیب چشم شدند
کلانشهر: رئیس اورژانس کشور گفت: متأسفانه از اول بهمن تا امروز تعداد مصدومان چهارشنبه پایان سال ۳۶۴ نفر و فوتی‌ها به ۱۰ نفر رسیده است.

 «جعفر میعادفر» افزود: ۳۱ نفر از مصدومان هنوز بستری هستند، ۴۴ نفر قطع عضو شدند، ۱۱۲ نفر به چشمشان آسیب رسیده و ۱۸۱ نفر دچار سوختگی شدند.رئیس اورژانس کشور افزود: دیشب انفجاری در منطقه جنت آباد تهران داشتیم که حدود ۱۵ نفر صدمه دیدند.

وی بیان کرد: ما تمام درخواستمان از هموطنان این است که از منزل بیرون نیایند، در کنار خانواده باشند و مراقب فرزندان باشند.

میعادفر گفت: جدای از انفجارات این صدا‌ها باعث می‌شود سالمندان، افرادی‌ که مشکلات قلبی دارند و خانم‌های باردار آسیب جدی ببینند، حدود ۷۰ درصد آسیب‌دیده‌ها، آنهایی هستند که از مواد انفجاری استفاده می‌کنند و حدود ۳۰ درصد هم عابر یا غیرمستقیم دچار این گرفتاری‌ها می‌شوند.

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: عاجزانه درخواست می‌کنیم، امشب را کنار خانواده‌ها باشند تا خدای ناکرده عید را به کام خانواده و هموطنان تلخ نکنند.

نظر شما:

security code