او درحالی که اشک می ریخت گفت عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم

مشت هنرپیشه مشهور بر صورت کمدینی که با ریزش موی زنش شوخی کرد
کلانشهر: مراسم اسکار 2022 امسال (بیشتر بخوانید) تا حدودی تحت الشعاع یک مسئله حاشیه‌ای قرار گرفت.

کریس راک‌ بازیگر و کمدین آمریکایی که مجری مراسم اسکار بود با بیماری ریزش مو یا طاسی همسر ویل اسمیت –جادا پینکت بازیگر، خواننده و کارگردان – شوخی کوتاهی کرد و با اشاره به مدل موی تراشیده شده پینکت اسمیت گفته بود: «جادا، نمی‌توانم برای GI Jane 2 صبر کنم.» «جی جان»، یک فیلم درام جنگی آمریکایی محصول سال ۱۹۹۷ به کارگردانی ریدلی اسکات است.

 ویل اسمیت بازیگر و رپر آمریکایی و همسر جادا پینکت گرچه می‌خواست با یک لبخند عصبی از مسئله بگذرد، اما وقتی دید که همسرش ناراحت شده، ناگهان بر روی سن مراسم رفت و به کریس راک گفت: «اسم زن من را به زبان کثیف‌‌ات نیاور». او سپس یک سیلی به گوش کریس راک زد!

البته دقایقی پس از این رخداد شوکه‌کننده، ویل اسمیت برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد. او به خاطر بازی در فیلم «شاه ریچارد»، برنده جایزه شد.

او درحالی که اشک می ریخت گفت عشق موجب می‌شود کارهای دیوانه‌واری انجام دهیم. اسمیت همچنین از اینکه دقایقی قبل به کریس راک سیلی زده بود از آکادمی و سایر نامزدهای رقیب عذرخواهی کرد.

جادا پینکت بازیگر و خواننده مشهور آمریکا و همسر ویل اسمیت قبلا در سال ۲۰۲۱ ، در اینستاگرام خود، در مورد بیماری خود اطلاع‌رسانی کرده بود و نوشته بود که مبتلا به نوعی ریزش مو به نام autoimmune disorder alopecia است.

آلوپسی آره آتا alopecia areata یا طاسی نقطه‌ای، یک بیماری خود ایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن به اشتباه به بخشی از بدن حمله می‌کند.

هنگامی که کسی مبتلا به آلوپسی آره آتا می‌شود، سلول‌های سیستم ایمنی بدن، فولیکول‌های مو را فرامی‌گیرند و به آن حمله می‌کنند، که در نتیجه آن مو در برخی نقاط بدن ریزش پیدا می‌کند.